ImagineSe pare ca ma mut cam des in ultimul timp de pe un blog pe altul…de pe un site pe altul…poate ca pur si simplu nu imi mai gasesc locul. M-am mutat de curand pe alt blog…sa scriu un adevar crud. „Trust nobody.” De fapt blogul se numeste „I’m a liar”…nu stiu de ce m-am mutat. Nu stiu daca revin din nou la acest blog sau raman pe ala. Poate ca am sa scriu si pe unu si pe altul. 

Azi e o zi minunata. Pentru mine, pentru altii. Va recomand cu drag filmul Hansel and Gretel: Witch Hunters. Si va recomand sa incercati mancarea coreeana. Mai ales Kimchi-ul. Este minunat. In seara aceasta am sa mai scriu si am sa incep sa ma rasfat cu serialele mele, cu un suc, o baie cu multa spuma si niste ciocolata. Ciocolata mea preferata. De azi. Candva erau bomboane…acum au inventat ciocolata. O seara placuta!

Imagine